Wednesday, February 21, 2007

Buku yang sedang di tulis.

Ramai pembaca buku ARQAM TERSUNGKUR DI PINTU SYURGA (The Untold Truth)dan MAUNAH (The Naked Truth) yang telah meminta saya menulis buku yang menyentuh isu terbaru mengenai Asaari dan Rufaqa yang sedang sibuk diperkatakan kini. Maka atas permintaaan itu dan demi tanggungjawab untuk menyelamatkan aqidah umat, maka saya kini sedang dalam proses menulis buku yang bakal menyentuh isu berkaitan. Namun buku ini masih belum mempunyai sebarang tajuk lagi. Proses penulisan sudah pun bermula sejak Dis 2006 lagi dan menurut jangkaan saya, insyaAllah buku tersebut akan mula diterbitkan pada awal atau pertengahan tahun 2008. Dalam masa yang sama sebenarnya, sebelum ini saya juga sedang dalam dalam proses menulis beberapa buah buku termasuk beberapa buah novel. Kemunculan kesemua buku tersebut di pasaran nanti akan dimaklumkan dalam blog ini. Doakan agar usaha saya ini diberkati dan dipermudahkan Allah.

No comments: